sobota, 16 kwietnia 2016

Pamiątki I Komunii Św.

Witajcie, przepraszam za tak dłuuuuugą ciszę, nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał. Wciąż jakieś obowiązki albo zwyczajne "lenistwo" nie pozwalało mi tu zaglądać, nazbierało się przez ten czas sporo zaległości ale od początku.
Zacznę od tego że poszczęściło mi się jakiś czas temu na FB  na stronie Project Prezent i wylosowałam zestaw tekturek o tematyce komunijnej. Zaczęłam je wykorzystywać w swoich pracach ale również zaczęłam swoją przygodę z kolorowaniem, tym razem padło na aniołki ;)


















 Cały czas eksperymentuję również w kwiatkach, ostatnio spróbowałam swoich sił w konwaliach, jak Wam się ta próba podoba?

















To tyle w temacie komunijnym, sezon dopiero przed nami, jeśli komuś podobają się moje propozycje, zapraszam do kontaktu bo maj już tuż, tuż.

Myślę że dziś na tym skończę ale obiecuję już niebawem do Was wrócić z innym pracami a nazbierało się tego troszkę ;) do zobaczenia, pa pa

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)