niedziela, 20 marca 2016

Urodzinowo

Witajcie, dawno mnie tu nie było, przepraszam do tego marne mam wytłumaczenie, mały remont kuchni który na około dwa tygodnie sparaliżował całe życie ;) Na szczęście już po wszystkim i mogę wracać do swojej pasji. Ale nawet w czasie demolki kuchni zdarzało mi się usiąść do biurka żeby odstresować się w papierkowym świecie a oto efekt moich papieroterapii.

Powstała kartka dla pewnej jedenastolatki z sówkami:












Oraz dwie kartki dla pewnej małej damy:















Na dziś chyba powinnam skończyć żeby Was nie zanudzić, po tak długiej przerwie odzwyczailiście się od mojego towarzystwa. Zatem kończę życząc wam miłej niedzieli, odetchnijcie bo czeka Was ciężki tydzień przedświateczny.

Do miłego pa pa :))

6 komentarzy:

  1. Jak pięknie kolorowo! A sowa w dziupli boi się kota? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sowa zalotnie mruga oczkiem do kota, nie sądzę żeby to był strach ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie Aniu :))
    taka terapia to rozumiem !
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)