czwartek, 24 marca 2016

Jubileuszowo - 25 lat razem....

Witajcie, święta coraz bliżej a ja w swoich papierkach na ostatnią chwilę jeszcze staram się zdążyć. W tym czasie pewna znajoma mi para będzie świętować swoją 25 rocznicę ślubu, zostałam poproszona o kartki pamiątkowe dla nich a oto co mi w duszy zagrało :)













Kolejne dwie miały być nieco skromniejsze :)










Mam nadzieję że spodobają się Jubilatom i będą miłym wspomnieniem tego święta na długi czas :)

Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i miłe słowa jakie po sobie pozostawiacie, życzę miłego przygotowania do świąt, sama też pędzę do obowiązków. Do miłego pa pa :))

4 komentarze:

  1. Wspaniałe karteczki ,bardzo mi się podobają!
    Gratuluję zdolności :)

    Wesołych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wzajemności w miłości i rodzinnych spotkań.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości
    życzy Kasia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)