piątek, 5 lutego 2016

Prośba o 1%

Witajcie, dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem :)

Dziś będzie inaczej niż zwykle, dziś nie będę się chwalić, nie będę bujać w obłokach, dziś chcę Was prosić o pomoc.
Większość ze stałych gości z pewnością wie o tym że choruję od wielu lat na ziarnicę, wiadomo też że leczenie i związane z tym koszty często bardzo nadwyrężają budżet domowy. Tak jest również w moim przypadku. Dlatego zwracam się do Was z prośbą o przekazanie 1% swojego podatku na moje subkonto w Fundacji Dzieciom "Zdążyć a Pomocą".



 
Aby przekazać 1 % podatku wystarczy w rozliczeniu za rok 2015, w rubryce „WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP) „ wpisać:

numer KRS 0000037904
 
w rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%”:
 
20270 Mania Anna

DARCZYŃCOM Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJEMY!

8 komentarzy:

  1. Ja jestem jeszcze niepełnoletni, ale wierzę, że będzie dobrze. Trzymam kciuki za Ciebie i będę myślał w modlitwie. Jestem zachwycony Twoim blogiem, będę tu wpadał częściej. Obserwuję. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za modlitwę i za miłe słowa. Ciesze się ze podoba Ci się to co robię, zapraszam w przyszłości ;)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Kochana...jestem pewna,że wiele osób pomoże !
    Życzę dużo zdrowia i usmiechu wbrew wszelkim przeszkodom:*
    Ściskam mocno :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze trzymam kciuki Aniu i przytulam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo dzielna. Zaglądam do Ciebie i podziwiam Twoje dzieła. Każdego roku przesyłamy komuś innemu nasz 1%. Teraz obiecałam go córce moich znajomych. Po urodzeniu synka okazało się, że jest chora. Bardzo to wszyscy przeżywamy. Ona jeszcze nie jest dzielna. To początek choroby i jest załamana :(
    Smutny ten mój wpis, przepraszam. Pozdrawiam serdecznie M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj, takie jest życie wiele osób choruje i najsmutniejsze w tym jest to że nie dość że trzeba walczyć z chorobą to jeszcze trzeba walczyć o finanse na leczenie :(
      Życzę dużo zdrowia Twojej znajomej i optymizmu.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)