poniedziałek, 14 września 2015

Szafirowe Gody ....

Witajcie na początku kolejnego wrześniowego tygodnia, tuż przed sobotą zostałam poproszona o ozdobienie prezentu dla Jubilatów oraz zrobienia kartki w tym samym stylu. Oto co mi w duszy zagrało... :)










Myślę że dość ciekawie to wyszło, koleżance zamawiającej bardzo się podobało a w końcu o to chodziło :)


Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa jakie pozostawiacie po sobie. Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna i motywuje do działania. 
Miłego tygodnia pa pa :)

2 komentarze:

  1. Bardzo pięknie się wywiązałaś z zamówienia. Jubilaci się ucieszą.
    Mam nadzieję, że zdrówko wraca. Pamiętam o Tobie Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)