środa, 29 lipca 2015

Urodzinowo

Witajcie, lada moment skończy się lipiec a za oknem mało letnia pogoda nam się zrobiła do tego mam gorsze wyniki, jakaś infekcja mnie dopadła a w związku z tym nic tylko siedzieć w domku i kleić karteczki, oto co powstała w tych okolicznościach. 
















Tak bardzo spodobały mi się moje nowe kwiatki że nie mogłam się oprzeć żeby ponownie nie zrobić z nich użytku a pomysł na różową kartkę musiałam powtórzyć tak bardzo mi się podoba :)

Na dziś kończę, za oknem deszcz a ja idę kleić kwiatuszki żeby znów mieć czym przystroić kartki które już w głowie się rodzą. Do kolejnego spotkania pa :)

1 komentarz:

  1. Piękne kartki Aneczko robisz. Zdrówka dobrego Ci życzę i najserdeczniej pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)