czwartek, 9 lipca 2015

Kartki z okazji Chrztu

Witajcie, było lato i już się skończyło??? ;) No cóż długo nie nacieszyliśmy się latem, miejmy nadzieję że jeszcze wróci oby tylko nie tak upalne jak było w ostatnich dniach. Ale nie ma co użalać się nad pogodą w końcu to nie blog pogodowy ;) dziś chcę Wam zaprezentować kartki jakie ostatnio zrobiłam z okazji chrztu dla dziewczynki i chłopca, zapraszam do oglądania















To kartki zrobione jeszcze w ubiegłym tygodniu, teraz znów złapałam lenia ... wymęczyła mnie poniedziałkowa "wycieczka" ale na szczęście wróciłam w dobrym nastroju, wynik PET-a zadowalający, na szczęście chemia działa. Dostałam jeszcze tygodniową przerwę, wiec odpoczywam i nabieram sił przed kolejną chemią nawet kartkowanie zeszło na drugi plan i czeka na wenę ;)

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Dziś się żegnam, wrócę jak tylko będę miała się czym pochwalić. Do miłego pa pa :)

4 komentarze:

  1. Wracaj szybko do sil Aniu :-) Ciesze sie, ze wynik pomyslny :-D i kciukow nie puszczam..

    Karteczki przepiekne :-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, najważniejsze, że wyniki dobre. Możesz poleniuchować:-)
    Karteczki masz śliczne.
    Bardzo gorąco pozdrawiam i życzę dobrych dni:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki... kolejne poczekają Aniu :)
    cały czas trzymam...:))
    słonecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Irlandii ani śladu lata nie ma dnia bez deszczu ,a o temperaturach powyżej 20 stopni można pomarzyć. Karteczki śliczne. Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)