sobota, 27 czerwca 2015

Jak przechowuję wykrojniki?

Witajcie w tą duszną sobotę, mnie dzisiejsza pogoda okropnie rozleniwia, mam nadzieję że ta pogoda wreszcie się zmieni na bardziej znośną, czego i Wam życzę. W końcu mamy lato :)
Ale do rzeczy, dziś chcę Wam zaprezentować, mój drugi "klaser" na wykrojniki, pierwszy powstał dawno temu i pokazywałam Wam krok po kroku jak go wykonałam tu . Jak wiadomo każda zakręcona w swoje hobby osoba w jakimś momencie nie mieści się ze swoimi skarbami, tak jest i w moim przypadku. Prototyp był nie do końca udany ale udoskonalona wersja, spisuje się rewelacyjnie, maże i Wam podpowiem jak uporać się ze swoim bałaganikiem w wykrojnikach ;)












 Podobnie jak poprzednio do wykonania "klasera" wykorzystałam stary kalendarz w grubej oprawie.


Mam nadzieję że podoba Wam się mój pomysł na porządek w wykrojnikach i podpowiedziałam Wam jak uporać się z Waszym bałaganikiem ;)
Ja swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w  Craft Passion

Życzcie mi powodzenia ;)
Na dziś to wszystko, miłego wypoczynku Wam życzę :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy i praktyczny pomysł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię Aniu za ten ład! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu nie widziałaś mojego biurka przy którym tworzę ;)

      Usuń
  3. Dziękuję:) super pomysł:) zwłaszcza gdy się ma okładki kalendarza z których urokiem ciężko się rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że spodobał się mój pomysł, powodzenia w zagospodarowywaniu okładek ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)