wtorek, 5 maja 2015

Maj

Maj zawsze kojarzył mi się z wiosną i komuniami dlatego też nawiązując do tych okoliczności dziś zaprezentuję kartki jakie na tę okazję zrobiłam. Rozsiądźcie się wygodnie :)


















































 Maj to także czas święceń kapłańskich a po latach ich Jubileuszy, na tą okoliczność powstała moja pierwsza w temacie kartka.









To tyle na dziś, miałam ostatnio dość pracowity czas, więc obiecuję jeszcze niebawem wrócić żeby pochwalić się innymi moimi pracami. 
A teraz odmeldowuję się i zaczynam dbać o swoje zdrówko, od wczoraj dostaję chemię, walka z odwiecznym wrogiem rozpoczęta ....
Miłego dnia, ładujcie akumulatorki słoneczkiem ;)

 

1 komentarz:

  1. Piękny przegląd - szkoda, że nie miałam żadnej komunii :))
    Siły Aniu i duuuużo pozytywnej energii :)) Myślę ... i trzymam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)