czwartek, 5 marca 2015

Wymarzona torebka filcowa :)

Witajcie, dziękuję za miłe przyjęcie po mojej nieobecności. Tak się w szpitalu wynudziłam że teraz jak już powoli nabieram sił, energia mnie rozpiera i wciąż chcę więcej. 
Tym sposobem odkładana od nie wiem już kiedy torebka na laptopa w końcu powstała. Już nie pamiętam kiedy kupiłam na nią filc i podszewkę, jedno wiem że wszystko od bardzo dawna miałam w głowie. Jedyne co podpatrzyłam na necie u pani szyjącej podobne torebki jest kot który ozdobił torebkę, cóż daleko mu do oryginału ale mimo to podoba mi się mój bo jest mój!  Dopiero teraz plan doczekał realizacji a prezentuje się tak




 W środku kwiecista łączka, dokładnie taka jaką sobie wymarzyłam. Kieszonka na telefon, długopis, internet mobilny oraz chusteczki bo przecież wiecznie mam katar ;) Po drugiej stronie znalazła się duża kieszeń zapinana na zamek. Myślę że środek torebki spełnia wszelkie moje wymagania i będzie mi służył nie tylko kiedy będę chciała zabrać ze sobą laptopa ale i na co dzień jako zwykła torebka do biegania po sklepach :)




Jak Wam się podoba moja ulubiona torebeczka? Mi bardzo :)

Zmykam dumna z siebie kończyć haft, pora kończyć zaległe sprawy, torebka gotowa teraz pora skończyć obraz a koniec już bliski.... ;)
Do miłego pa pa :)


17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Sama zamierzam zacząć tworzyć takie cuda z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam, świetna zabawa a ile satysfakcji ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda, cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Anulko, torba jest śliczna i funkcjonalna!
    Buziaczki dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, będę ją z dumą nosić na ramieniu ;)

      Buziaki :)

      Usuń
  4. Śliczna i praktyczna Ma kieszonki na wszystko co niezbędne. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bzika na punkcie torebek, a ta jest cudowna! :) A ten środek - bajecznie! Gdyby była moja - to na pewno stałaby się moją ulubioną :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszła i jeszcze ten pełen uroku kot! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękna,a ten kot-rewelacja,Ja mam taki wzór do haftowania i czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka. Środek równie perfekcyjny.Sama bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna ta torba!!! Strasznie podoba mi sie ta podszewka, super ja dobralas :)
    Ja niestety nie potrafie tak szyc. Moze kiedys sprobuje, ale to chyba dopiero na emeryturze, hehehe :) Pozdrawiam serdecznie, sciskam mocno i jak zwykle zycze duzo zdrowka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torba! Jaka cudna w środku. Uwielbiam kiedy wnętrze torby jest takie ukwiecone. Moze dlatego, ze nie zwracam wtedy uwagi na bałagan jaki się w niej znajduje. Sama też mam filcową torbę z kotem, ale niestety nie własnej roboty ;)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna Aniu - mój filc dalej czeka... pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta torebka Aniu .... a filc na moją leży i leży...
    pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)