środa, 14 stycznia 2015

W dniu Urodzin

Witajcie, znów zamilkłam na chwilę ale to tylko i wyłącznie dlatego że ogarnęło mnie totalne lenistwo i nic nie powstaje. Nowy rok zaczęłam od biegania po lekarzach, robię badania i ogólnie nie czuję się najlepiej, znów wracają złe myśli... oby to się jak najszybciej skończyło i żebym wróciła do lepszej kondycji. Jutro tomograf a po nim znów czekanie na wynik, trzymajcie kciuki za dobry wynik i za to żebym nie zwariowała czekając ;)

Jakiś czas temu powstała kartka z okazji urodzin mojej psiapsiółki, dotarła już dawno do niej więc mogę i Wam ją zaprezentować 









Po za karteczką prawie nic  się nie dzieje no dobrze wróciłam po dwóch latach do rozpoczętego obrazka krzyżykowego, zatęskniłam za XXX ale na fotki musicie jeszcze poczekać.

Dziękuję bardzo za życzenia noworoczne i pochwały pod adresem mojej choineczki, miło mi że nie tylko mi się podoba ;)
Teraz już zmykam do moich XXX, miłego popołudnia pa pa :)

3 komentarze:

  1. Karteczka przesliczna :)
    Trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka! Życzę Ci spokojnego zdrowego roku, niech omija Cię wszelkie zło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki Aniu, musi być dobrze! Buziaki też Ci ślę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)