czwartek, 17 lipca 2014

Licznik złapany, łapacz nagrodzony ;)

Witajcie :) znów dzień zapowiada się upalnie, na moim poddaszu od rana zaciemnienie, no cóż takie uroki lata, trzeba naładować akumulatory przed zimą. Ja tym czasem znów jestem tu aby pochwalić się tym co w te upalne dni robię. Powstała jakiś czas temu kartka dla osoby której udało się złapać licznik na moim blogu, cóż informacji do tej pory nie dostałam czy przesyłka dotarła ale nawet znając naszą pocztę podejrzewam że dawno to już miało miejsce, wiec spokojnie mogę pokazać co przygotowałam, nie zepsuję niespodzianki.
Oto wygrana kartka na 30-urodziny :)


Forma kartki ulubiona w ostatnim czasie, zmieniły się tylko papiery. Mi efekt końcowy bardzo się podobał, mam nadzieję że zwyciężczyni i adresatce kartka również ...






Do kartki dorzuciłam jeszcze nieco skrapków
i skromne podziękowanie :)



To tyle fotek na dziś, chętne osoby zapraszam do złapania licznika 44 444,  w nagrodę postaram się stworzyć kartkę dla Was na wybraną okazję.

Miłego dnia i do następnego razu pa :)

9 komentarzy:

  1. "skromne" podziękowanie Aniu ?? - cudne jak zawsze :)) pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Miłego weekendu, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kartka jeszcze piękniejsza na żywo! :) Jeszcze raz dziękuję, a już jutro trafi do Siostry - myślę, że będzie miło zaskoczona. Uchwycę na zdjęciu i umieszczę również u nas na blogu.
    Cieszę się, że złapałam licznik. Prace są piękne!
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że przesyłka dotarła, prawdę mówiąc już się nieco bałam że przepadła na poczcie...
      No a słowa pochwały to istny miód na moje serce :) cieszę się bardzo że podoba się to co przygotowałam. co do fotek moich prac to nie jesteś pierwszą osobą która mówi że na żywo kartka wygląda znacznie lepiej. No cóż fotograf ze mnie widocznie kiepski ale na szczęście kartki czasem mi wychodzą ;)

      Wszystkiego najlepszego z okazji 30 Marty :)

      Pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
    2. Zdjęcia są super, ale nie oddają uroku karteczki. Chyba ze wszystkim tak jest, że lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za życzenia! Karteczka wykonana super! Miałam zakaz zaglądania na tego bloga, żeby nie zepsuć sobie niespodzianki. Opłacało się. Karteczka urodzinowa jest.... wow! brak słów.
    Pozdrowionka, Marta (obdarowana urodzinową karteczką) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto cała przyjemność po mojej stronie ;) cieszę się bardzo że moja praca spodobała Ci się ale podziękuj Karolinie bo to dzięki niej i jej sprytowi mogłam na tą szczególną okazję coś pokleić :)
      Dużo zdrówka i samych radosnych dni w kolejnych trzydziestkach :) Sto Lat!!! :)

      Pozdrawiam
      Ania

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)