środa, 25 grudnia 2013

Karteczkowa wymianka

Pierwszy dzień Świąt za nami, najwyższy czas pochwalić się karteczkami z wymianki na jaką zapisałam się już po raz trzeci u Hanulka .   
Przygotowałam dwie kartki, które poleciały do Małgoś13  i do Małgorzata Zoltek 








Ja zaś dostałam śliczne karteczki ręcznie robione przez Anię 


 i Cecylię



Dziękuję za piękne kartki i życzenia, uwielbiam dostawać kartki ale i wysyłać a jeszcze bardziej robić je własnoręcznie. To wyzwanie było idealne dla mnie, dziękuję Haniu za zorganizowanie zabawy :)

Uciekam spać a Wam życzę dalszego miłego świętowania :)

6 komentarzy:

  1. Twoje karteczki są zawsze piękne, ale miło też dostawać prace innych. Pozdrawiam Cię Aniu bardzo świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za cudowną paczkę. Karteczka i cała reszta zrobiły mi wielką niespodziankę! Tym bardziej ,że czas Świąt poza krajem i z dala od rodziców i dalszej rodziny jest trudnym okresem. Jeszcze raz bardzo dziękuję.Wszystkie pyszności pożarte i wypite,a gazetka przeczytana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się pomału organizuję do zrobienia kartek własnoręcznie, może na kolejne święta.. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i odwiedziny.Tobie życzę aby ten rok przyniósł Ci moc radości i dużo zdrowia.Serdeczne uściski!
    PS -widzę że jesteś mistrzynią w tworzeniu kartek.Wszystkie są przepiękne.Gratuluję zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. super te karteczki - z dzwonkiem najbardziej mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymiana, śliczne karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)