czwartek, 26 września 2013

Jesienny ślub tuż, tuż

Witajcie, znów miałam małą przerwę w pisaniu ale już jestem :)
W ostatnich dniach znów nieco podziałałam w papierkach tym razem znów padło na temat ślubny a wszystko dlatego że w pierwszą sobotę października sakralne "TAK" powie mój kuzyn. Oto efekt mojej pracy


kilka zbliżeń





druga karteczka wygląda następująco




Obie karteczki powstały w oparciu o pomysł zaczerpnięty z prac znalezionych w sieci pierwsza  i druga 
Trzecia zaś powstała na podstawie pomysłu i na zamówienie mojej bratowej, wykonanie oczywiście moje :)



To tyle w temacie karteczkowym, wieczorami od czasu do czasu powstaje coś w temacie haftowanym ale postanowiłam że dopóki nie skończę nie pokażę, tak więc - cierpliwości :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pod poprzednimi karteczkami. Dodajecie mi chęci do działania swoimi komentarzami
Uciekam, do następnego wpisu pa, miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. upss...
    a ja właśnie w odpowiedzi na komentarz napisałam, że cicho u Ciebie :P
    Ładnie... ładnie...pierwsza iligancka, druga pomysłowa trzecia.. skromna ale wszystkie 3 ogromnie mi się podobają
    Jutro czekam z kawką... tak koło 10 :P
    Kojojowych snowków

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy poczyniłaś Anulku!
    Pamiątki na całe życie...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Mistrzynią kartek ślubnych!!!
    Ściskam Aniu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)