sobota, 6 lipca 2013

Nuuuudzę się.....

Jak w tytule - nuuuuudzę się, wiem że inteligentni się nie nudzą ale mnie to dopadło mimo mojej inteligencji ;) całymi dniami leżeć i tempo wgapiać się telewizor każdego znuży. Tym bardziej że należę do osób które nie oglądają telewizji ale jej słuchają coś dłubiąc łapkami. Niestety póki co to nie możliwe, jeszcze jestem obolała i nie jest możliwe wyszywanie ani karteczkowanie tym bardziej że jestem praworęczna a prawa strona była cięta. I tym sposobem nuda mnie dopadła okropna ;)
Może podrzucicie mi jakieś linki do ciekawych stronek z wzorami haftów, może choć pocieszę oko zanim znów wrócę do działania a może coś zaplanuję na przyszłość. Nie wiem jak u Was z tym jest ale ja kiedy nie mogę haftować to choć popatrzeć lubię na piękne dzieła innych :)
A może jest tu ktoś kto podgląda mnie z zagranicy i chce mi zrobić prezent w postaci tamtejszej gazetki z wzorami haftów? Mogę odwdzięczyć się naszymi krajowymi gazetkami, czekam na propozycję ;) Niedługo przyjedzie moja psiapiółka z GB i wiem że już dla mnie ma małe co nieco, dzięki Justi już nie mogę się doczekać Waszego przyjazdu :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)
Życzę wszystkim miłego wypoczynku w ten pogodny weekend :)

8 komentarzy:

  1. Nuda czasem potrafi umęczyć człowieka, ale..teraz musisz nabierać sił i odpoczynek jest wskazany. Trzymam kciuki za Ciebie...i życzę dużo słońca:)
    Co do haftów, to ja nie pomogę... Ale podrzucam link do świata haftu :)
    http://www.nasze-hafty.pl/

    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cieszę się, że energie Cię rozpiera:-) I nawet to bolesne nudzenie się jest dobrym znakiem:-) No niby się mówi, że inteligentni ludzie i tak dalej... może to i prawda, może... ale jak ręce i głowa nie nawykłe do nicnierobienia to i inteligencja nie pomoże:-)
    Niestety ani gazetek, ani linków stron tematycznie hafciarskich nie posiadam. Przykro mi.
    A ja ciągle czekam. Się nie odzywają. W poniedziałek Brat będzie dzwonił. To tylko informacyjnie piszę.
    Pozdrawiam Cię ciepło i leniuchuj solidnie!!!
    Pozdrawiam Cię ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, z każdym dniem będzie lepiej...
    Leżenie jest okropne, ale pomyśl ile ludzi życzy Ci szybkiego wstania!
    Jesteśmy z Tobą Aniu, trzymaj się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, proponuję obrazki logiczne w komputerze można zaznaczać lewą reką. Niestety nie mogę Ci zaproponować wzorów haftów bo to nie moja bajka.
    Wiem że Twoja nuda będzie twórcza :) coś wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! To jest to! Jak dobrze czytać takie słowa :)))
    Ściskam Cię Anulko w "lewą stronę" :)))
    buziaki!
    P.S. niestety jestem antytalent hafciarski, więc nie znam fajnych stron :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym pomogła, ale haft tylko mogę podziwiać, ponieważ komletnie nie potrafię sie za niego zabrać:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu.. mocno trzymam kciuki i kibicuje by udalo Ci sie wrocic do zdrowia raz na zawsze :-)

    Pozdrawiam cieplo, bede zagladac do Ciebie czesciej..

    OdpowiedzUsuń
  8. Anulko, zapraszam do mnie po wyróżnienie! Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)