czwartek, 30 maja 2013

Ślubnie i nie tylko...

Witam nowych gości oraz osoby które zaglądają tu nie od dziś, dziękuję za wszystkie miłe słowa oraz każdą deklarację pomocy oraz pomoc. W ostatnich dniach dzięki Waszemu krzykowi w mojej sprawie na moim blogu zrobił się nieco większy ruch i poznałam bardzo miłe osoby. To bardzo wzruszające wiedzieć że gdzieś są "obcy" ale bardzo bliscy ludzie, którym mój los nie jest obojętny. Dziękuję Wam za to że jesteście <3

Dziękuję dziewczynom, które dla mnie postanowiły uszyć Aniołanki, większość z tych cudownych lal znalazło już swoje nowe domy a ja dzięki nim powiększyłam kwotę zebranych pieniędzy na leczenie. Każda z lal jest wyjątkowa, stworzona z potrzeby serca a kilka z nich jeszcze czeka na nowy dom zapraszam na moje Allegro :)
 
Deklarujecie swoją pomoc swoimi dziełami, dziękuję Wam za to :) w najbliższym czasie będę miała okazję wystawiać rękodzieło 9 czerwca na Festynie i Maratonie MTB w Kargowej oraz 23 czerwca na maratonie zumby w Zielonej Górze w Amfiteatrze, co jakiś czas również wystawiam  na Allegro Wasze prace. Osoby z mojej okolicy zapraszam na te imprezy, zapowiada się świetna zabawa :)

W ostatnim wpisie wspominałam o kartkach ślubnych które zrobiłam w ostatnim czasie a dziś nadszedł czas żeby się nimi pochwalić :)








To tyle w temacie ślubnym na dziś, mam nadzieję że Wam się spodobały ;)

Rozpisałam się dziś ale pewnie czekacie na wiadomości z Warszawy, jak wiecie w poniedziałek byłam na kontroli. A tam wreszcie coś się ruszyło, mądre głowy radziły co ze mną dalej robić skoro nadal nie mogę rozpocząć terapii Adcetrisem i zadecydowały aby mnie przebadać i zadecydować czy możliwe jest wycięcie guza. Jutro tomograf a w najbliższym czasie wizyta u torakochirurga i decyzja a po niej być może poważna operacja... 

Do następnego sklikania, miłego długiego weekendu Wam życzę. 


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko, ściskam Cię bardzo mocno :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie ciepło pozdrawiam i czekam na jak najbardziej sprzyjające Tobie wieści:-) Trzymaj się ciepło, ciepło:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu trzymam kciuki ,sliczne karteczki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulka karteczki śliczne! W poniedziałek wysyłam Ci jeden z namalowanych przeze mnie obrazów, żebyś go spieniężyła. Adres do Ciebie mam od Edytki. Dużo zdrówka i sił!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zrobić przelew, napisałam Ci parę słów na @.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)