piątek, 26 kwietnia 2013

Dziś będzie krótko i na temat ;) 
Wreszcie uporałam się z Allegro i kontem charytatywnym, wszystko gotowe i zaczynam działać. Pierwsze poszły na tapetę lalki jakie dostaję od Was. Dziękuję bardzo za włożony przez Was trud i szczerze wierzę w to że zostanie on doceniony a każda z lal znajdzie swoją nową rozkochaną w niej mamusię ;) Ja zaś będę o krok bliżej od zakupu potrzebnego mi leku :)

Zapraszam na moje Allegro  

Dziękuję wszystkim za pomoc, tym którzy wspierają mnie swoimi dziełami a także tym którzy postanowili zasilić moje subkonto w fundacji. Każdy Wasz gest jest dla mnie bardzo cenny :)

Życzę Wam miłego dłuuuuugiego weekendu :)

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)