sobota, 9 marca 2013

Możesz pomóc mi wrócić do zdrowia

Witajcie
Dziękuję za każde nawet najmniejsze wsparcie, mam nadzieję że dzięki Waszemu wsparciu uda mi się zebrać potrzebne fundusze i wrócić do zdrowia. Nie spodziewałam się tak wielkiego wsparcia ze strony często nie koniecznie bardzo bliskich mi osób. Nawet nie wiecie jak to wzruszające kiedy obcym ludziom nie jest obojętny twój los. O ile łatwiejsze byłoby życie gdyby ludzie byli dla sobie życzliwi...
W ostatnich dniach jak się pewnie domyślacie w dalszym ciągu nie mam czasu na robótki. W związku z moimi problemami związanymi z lekiem założyłam stronę na Facebooku na którym staram się informować na bieżąco o działaniach z tym związanych. Zainteresowanych sprawą zapraszam i proszę o udostępnianie Możesz pomóc mi wrócić do zdrowia
Życzę miłego weekendu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)