piątek, 1 marca 2013

Mam :)

Witajcie
Wreszcie mam nr subkonta w fundacji, jeszcze tylko zatwierdzenie mojego apelu i będę mogła głośno krzyczeć w internecie i tapetować resztę świata swoją prośbą o wsparcie. Ale dzięki temu że już mam ten nr to mogę wśród znajomych go rozpowszechniać, więc jeśli ktoś z Was w weekend ma zamiar się rozliczyć z Urzędem Skarbowym i chciałby przekazać mi swój 1% podatku, proszę o wiadomość na maila (anulek75@gg.pl) , wyślę potrzebne dane. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc :)
Wczoraj byłam w Warszawie na badaniach, wyniki krwi całkiem przyzwoite, wynik PET za tydzień. Niestety miałam szczerą pogawędkę z panią doktor, która uświadomiła mnie że w tym roku wakacje czekają mnie w izolatce na przeszczepie szpiku, tym razem od dawcy niespokrewnionego :(
Ale teraz czym prędzej powinnam przyjąć 5-6 dawek Adcetrisu...
Życzę miłego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Życzę z całego serca, by przeszczep się udał i by znaleźli się ochotnicy wspierający Cię! Tyle jest potrzebujących, a procent tylko jeden, może szczęście pomoże! Pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)