wtorek, 19 marca 2013

Kartki kartki i nadal kartki















mały hurcik



i nieco większy hurt ;)



troszkę tego ostatnio zrobiłam, koleżanka obiecała sprzedać, mam nadzieję ze się uda. Nie ukrywam teraz każdy grosz się przyda...
A ja jutro znów zamierzam nieco podziałać bo przecież nie mam dla siebie do wysłania a troszkę ich potrzebuję ;)
Na dziś tyle mam do pokazania reszta już niebawem, do kolejnego wpisu pa pa

Ps. Jest tu może ktoś kto potrafi i chce mi jakoś pomóc przy  zbiórce pieniążków na potrzebny dla mnie lek? Będę bardzo wdzięczna za każdą nawet najmniejszą pomoc.Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Takiego dobierania elementów zazdroszczę, nie potrafię tak, a karteczki śliczne! Pozdrawiam zaspowo i zimowo, choć to podobno już wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kartki, ja też zrobiłam kilka w ramach recyclingu. Można jednak zrobić coś z niczego:)Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolorowe katreczki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)