poniedziałek, 18 lutego 2013

Wydziergałam

Witajcie, mam dobre wiadomości, wreszcie wydziergałam szalo-komin. Uważam że to bardzo dobra wiadomość bo już się obawiałam że swoim tempem nie zdążę przed końcem zimy ;) Było w nim nieco dłubania bo włóczka cienka, druty też, szerokość jak na sweter, do tego wymyśliłam sobie wzorek którego musiałam się nauczyć żeby tempo pracy było zadowalające. Ale uważam że warto było tyle czekać, efekt zadowala mnie :)))







Jeśli ktoś ma ochotę podziergać chętnie podzielę się wzorkiem





Tak więc jak widzicie robótkowo niewiele się u mnie dzieje ale na szczęście wreszcie zakończyłam męczony od dawna szlo-komin a co teraz? Może pora pomyśleć o kartkach Wielkanocnych... coś weny brak...

Sen z oczu spędza mi świadomość niemocy jaka mnie od dłuższego czasu męczy. Nadal w sprawie leku nic się nie zmieniło. Moja pani doktor wręcz powiedziała mi żebym szykowała się do zakupu. Tylko łatwo powiedzieć ale zrealizować już nie tak prosto. Wspominałam Wam już o koszcie ( przeszło 40 000zł miesięcznie) do tego Fundacja z którą postanowiłam współpracować ponad miesiąc przesyła mi porozumienie które mam im odesłać. Jakaś masakra. Dopóki nie mam konta nie mam prawa zbierać pieniędzy i tak czekam dzień po dniu na listonosza a ten omija mój dom. Mam nadzieję że na moje urodziny uda mi się jakimś cudem uzbierać kwotę potrzebną na pierwszą dawkę i lek okaże się skuteczny w moim przypadku. Trzymajcie kciuki i módlcie się o powodzenie. A jak już będę miała nadany nr konta w Fundacji zgłoszę się do Was z prośbą o 1% podatku oraz o wpłaty. Nie ukrywam że jest to dla mnie krępujące, zawsze starałam się sama sobie radzić ale tym razem przerosło mnie to :(

Na dziś żegnam się z Wami i życzę miłego wieczoru, pa pa :)

4 komentarze:

  1. pięknie wygląda ten komin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się wzorek prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci byś nazbierała potrzebną kwotę na leczenie! Zdrowia życzę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu komin to piekne dzielo i wierze ile Ci to czasu zabralo ale efekt przepiekny, o ile wiem juz konto masz utworzone i tylko czekac na pieniazki-powodzenia zycze;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)