piątek, 4 stycznia 2013

Jak to jest zrobione?

Witajcie w Nowym Roku, życzę Wam aby był szczęśliwy, spełniajcie marzenia i realizujcie plany a wszystkim uzdolnionym, twórczego roku!
Dla mnie ten Nowy zaczął się nie najlepiej, już w Wigilię zaczęła mnie rozkładać grypa. Przez kolejne dni trawiła mnie choroba, wreszcie powoli wychodzę na prostą ale lenistwo nadal mnie trzyma a najlepszym przyjacielem jest kanapa i kocyk ;) 
Żeby jednak nie było że aż tak strasznie leniwie u mnie to dziś postanowiłam nieco pobawić się papierami. Przygotowałam dla ciekawskich mały kursik kwiatkowy, być może kogoś zainspiruję. W takim razie do dzieła, dziś pokażę jak można zrobić takie kwiatki



potrzebne będą oprócz papieru





Wycinamy po 8 jabłuszek małych i dużych oraz jedno słoneczko


brzegi jabłuszek maluję tuszem, następnie wyduszam je aby się zaokrągliwy



brzegi wyginam w drugą stronę aby płatki wyglądały bardziej naturalnie



płatki zginam na pół, następnie do słoneczka przyklejam kolejno najpierw duże 8 jebłuszek



 następnie małe





 Ostanie jabłuszko zwijam w pączek i wklejam w środek.
Tak wygląda kwiatek w moim wykonaniu, jeśli spodobał Wam się mój mały kursik dajcie znać a być może pokuszę się o zaprezentowanie jak robię inne kwiatki ;)

A teraz idę wmontować go w jakąś kartkę, dosyć tego lenistwa!
Pozdrawiam wszystkich gości i dziękuję za życzenia Świąteczne i Noworoczne :)

9 komentarzy:

  1. Podoba się podoba i proszę o jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kursik! Chcę jeszcze! Pozdrawiam Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny. I z chęcią zobaczę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę w Nowym Roku dużo zdrowia i twórczych inspiracji.Za kursik dziękuję ,może kiedyś popróbuję zrobić takie kwiatki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo za kursik, z tego pomysłu na pewno skorzystam! W biegnącym już roku dużo zdrowia i pogody ducha życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetny kursik. Zdrówka i pomyślności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja:)))zdrówka Aneczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super pomysl-sliczne kwiatki i czekam na dalsze instrukcje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)