środa, 21 września 2011

Witam w środowy poranek, czas najwyższy pochwalić się efektem wielomiesięcznej pracy nad obrazkami. Po tak długim wyczekiwaniu wreszcie mogą cieszyć oczy domowników, w ubiegłym tygodniu wszystkie własnoręcznie oprawiłam a w weekend moje kofanie zawiesiło je w wybranych miejscach :) na pierwszy ogień poszła mamina kuchnia, dzięki tym obrazkom wreszcie kuchnia zrobiła się cieplejsza, wielka pusta ściana prosiła się o taki akcent :)


Po kuchni przyszedł czas na moją sypialnię i Jezuska :)



Kolejne były "całuśne dzieciaki" niedługo minie rok odkąd zaczęłam pierwszego wyszywać, czas najwyższy na podziwianie ich na ścianie, zawisły w moim salonie nad akwarium na przeciw kanapy, jednym słowem zawsze mam je na oku ;)




Bardzo podobają mi się wszystkie obrazki i już myślę co teraz ;) 

Drugi tydzień męczy mnie choróbsko, niby już jest ok ale jeszcze został mi kaszel i jestem słaba. Zaczyna mnie wkurzać to moje lenistwo!
Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe komentarze :)

Krokusiku jeśli tylko się zdecydujesz na hafcik pisz a pomogę z brakującymi schematami :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich gości i życzę miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. TE DZIECIACZKI ROZWALIŁY MNIE NA ŁOPATKI-PIEKNE:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze ! siedzę i gapie się jak sroka w gnat -piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne obrazki,ale się napracowałaś!Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ślicznie wyglądają Twoje obrazki na ścianie.:))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wszystko śliczne, sypialnię mam w tym samym kolorze. Kanwę ucięłam na coffe i royal a trzeci u mnie będzie tea z "twórczych inspiracji" bo pasuje wymiarem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości, dzieciaki powalają

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kolekcja obrazów, mnóstwo trudu włożone, ale dla takiego efektu warto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie obrazki. Dzieci całuśne ;)
    W kuchni obrazek COFFEE powiesiłabym w środku.
    Grażyna(gra.60)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza. Wasza obecność motywuje mnie do działania i rozwijania pasji :)